Saturday, December 26, 2009

MAk RAmlah ooh Mak RamLAh!!

Pepagi lagi tepon aku dah bising!*Maziah yg kol..Kacau betul arr! hehehe..aku tak anGkat pun, Sebab masih nganTuk wLupun jam Da pukul 9.00 pg masa Tu..X lama pastu aku bangun, da siaP mandi, aku kol Maziah balik, Kot2 ada emergency Ker.."hah! apsal ganggu aku Pepagi nih?? Ganggu tido aku Tau!" " Gemok arr bangun tido lambat2! Ko Kenal makcik Ramlah tak?" " ha? Makcik Ramlah maNa Lak ni?" " ala, yg anak dier Nama Aizat Tu!" Erkk!! napa mesti ada nama tuh!! " ha, kenaL2 Napa?" " ni ha, dier dr tadi Kol aku suruh aku kol ko, suh ko dtg umah dier!" "alaaa, kenduri kawen ank dier kan? malas arr!" " ko ni, dier suh ko dtg arr, dier kata tak sedap pulak ko x dtg, sebelum ni kan ko kawan dgn ank dier!" " alaaa, x moh arr..Kalau ko pergi kem salam kt Makcik Ramlah eh?" Bleeding!! Makcik ramlah! can u leave me alone?? hahhaah!!..yer2 saya tau anak makcik da kawen!

* Maziah = jiran aizat

0 comments: